dinsdag 11 oktober 2011

Haarlem, 9 september 2011
(Sorry, met terugwerkende kracht ivm problemen met de website van CaviaPosterholt - onze vaste locatie voor het Dagboek van een  CaviaBende *bloos*)

Hoi allemaal!

Ook wij zijn weer van de partij! Goed om te horen hoe het met jullie allemaal is! We staan op het punt te gaan verhuizen naar amsterdam dus we houden het kort. Meer in volgende berichtjes ;-)

(Igor) Ook hier is veel veranderd, ik heb namelijk een nieuwe bijnaam gekregen; Quasimodo. Ik heb een flinke bult onder mijn okseltje en hoewel dat natuurlijk geen goed nieuws is, laat ik mij daar niet door uit het veld slaan. Daar heb ik namelijk helemaal geen tijd voor. Ik woon tegenwoordig samen met twee hele mooie meisjes en ik ben dus ontzettend druk met leiding geven aan dat jonge spul. Dit is hoe mijn rooster er ongeveer uitziet:

8:00 Dames wakker maken zodat zij J (= ons Baasje) uit bed kunnen fluiten
8:05 Brokjes eten en slok water naar binnen werken
8:15 Groente in ontvangst nemen van J
8:30 - 18:30 Afwisselend slapen, dames corrigeren, dames vertellen hoe mooi ze zijn, eten en niet te vergeten keutelen en mezelf wassen
18:30 - .. Dames eraan herinneren dat J zometeen thuiskomt en dat ze dan meteen moeten beginnen met fluiten en bedelen voor de groentes. Nadat J geweest is met de groentes, bedelen voor een neusmassage en dan weer terug naar het regime van voor 18:30

De meiden stellen zich binnenkort zelf een keertje voor!

Groetjes

Igor


Geen opmerkingen:

Een reactie posten