maandag 31 oktober 2011

Drunen, 30 oktober 2011

Hé hallo allemaal,

En hebben jullie het nog droog gehouden in Almere? Wij wonen ook hoog en droog, vlug natte pootjes zullen wij gelukkig niet krijgen.

(Tim:) Ik wil jullie mijn meisjes even voorstellen. Vorig jaar heb ik gevochten met mijn vriendje Punky en als gevolg daarvan mis ik iets...... Het voordeel is wel dat ik nu met meisjes mag wonen. Eerst een ritje Bakkeveen. Daar aan gekomen werd ik in een bak gezet met allemaal meisjes, whiep, gezellig!!! Uiteindelijk heb ik Tess en Kiki uitgezocht. Tess is pas naar de Regenboogbrug gegaan, maar Kiki is er nog..........
 



























(Kiki:) Ja, je vergeet alleen te vertellen dat ik niet alleen was, toen ik met je mee mocht.
(Tim:) Whiep, whiep, dat gezicht van het Vrouwtje....... Ik rol nog om van het lachen als ik er aan denk.
(Kiki:) Ik was weer aan het donderen met Tess en op een gegeven moment was Vrouwtje het zat. Ze tilde de handdoek op om te kijken wat we aan het doen waren. We hebben namelijk een handdoek als afdakje. Vrouwtje begon met: "wat zijn jullie allemaal........." en verder kwam ze niet. Hele grote ogen en een super intelligente opmerking volgde: "Kiki wat heb JIJ nou??????????" Ik denk dat dit tweepotige cavia logi-dinges is, want waar lijkt het op als ik 8 pootjes, 4 oogjes, 4 oortjes, 2 neusjes en 2 bekjes onder me heb zitten???? Juist Vrouwtje: BABY'S!!!!!!!!













Nadat Vrouwtje van de schrik bekomen was, werden mijn kindjes gewogen en gekeken van welk geslacht ze waren. Het bleken een beertje en zeugje te zijn met hele mooie gewichten. Vrouwtje is gelijk aan het bellen gegaan met Bakkeveen, want niemand had door dat ik zwanger was. Ik heb mijn kindjes heel goed verstopt voor iedereen. Het beertje heet Kai en woont nu met Angel samen. Kalani woont bij mij en Tim. Vrouwtje zegt dat ze een hele grote verrassing waren, maar ontzettend welkom. Mijn kindjes zijn 16 april 2011 geboren en op dit moment echt pubers aan het worden. Kalani is degene met het witte kopje.
(Tim:) Vrouwtje zegt dat ik mijn meisjes wel weet uit te zoeken...... Ik kijk dan maar heel onschuldig.............whiep.......

Pootjes,

Tim, Kiki & Kalani
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten