dinsdag 18 oktober 2011

Almere, 18 oktober 2011

Hoooiii Caafjes!

Was het bij jullie vanmorgen ook zo nat? Wij wonen boven een plat dak en daar klétterde het water gewoon! Nu is het weer droog, er schijnt zelfs een lekker zonnetje tussen de wolken door. Kunnen we lekker uitrusten van de afgelopen 2 dagen…
[Darwin:] Gisteren was ik aan de beurt voor de enthousiaste belangstelling van Pom… Hij blééf maar aandringen. Ik heb ‘m een paar keer voorzien van een royale hoeveelheid Eau-de-Darwin, maar kennelijk vindt ‘ie dat wel lekker want hij was er niet zo van onder de indruk… terwijl mijn kontje – volgens Bazinnetje althans – nu aan een wasbeurtje toe is. Ik ruik iets te veel naar mijn eigen Eau-de-Darwin *bloos*
[Melissa:] Ik hoop niet dat ik de volgende ben… ik ga maar alvast sparen op Eau-de-Melissa!
[Pom:] Kan ìk er iets aan doen dat ze zo mooi zijn?! En ik zo’n mooie beer ben? Bovendien, als ik in de ogen van Bazinnetje érg “vervelend” doe maak ik kans op een knuffelbeurt van een half uur op schoot! Prima toch?! Volgens Bazinnetje hebben de dames dan even rust. Nou jáááá… maar ‘t maakt mij niet uit, na die knuffelbeurt ben ik weer hélemaal fris en fit om ze te vertellen hoe mooi ik hen vind!


Groetjes van
Pom, Sofietje, Melissa en Darwin uit Almere

Geen opmerkingen:

Een reactie posten