vrijdag 14 februari 2020

Almere, 19 december 2019


(Yokina) Bazinnetje was me kwijt vandaag… hihihi
Altijd als we groentjes krijgen kijkt ze waar we zitten.
Onder het ene wilgenbruggetje: já, gevonden, daar zit Sabi!
Onder het andere wilgenbruggetje: hé, daar zit niemand.
Onder het ene plankje: ah, kijk, dáár zit Nikita.
Onder het andere plankje: hallo Femke!
Euh… waar is Yokina?! Misschien áchter de dikke billen van Sabi? Nee… Achter Nikita? Nee, óók niet. Achter Femke? Nee… waar kan ze nou toch zitten!? Ze kan toch niet weggelopen zijn!?
Hihihi… ze zag me écht niet!
Nou hebben wij ook een hangmatje in de kooi… met daarin altijd een flinke pluk hooi.

En ze tilt die pluk hooi op en, jawel, dáár zat ik! Lekker warm en lekker verstopt 😉 Ze was lief en heeft me daar lekker láten zitten en me “ontbijt op bed” gegeven: witlof onder het hooi in de hangmat… Mjammie!!!!!
Kijk, als je góed kijkt kun je nog nét m’n neusje zien zitten… links naast dat afgeknabbelde blaadje witlof!


Pootje van Yokina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten