vrijdag 7 februari 2020

Almere, 16 december 2019


(Nikita:) Volgens Bazinnetje ben ik een zeep-caaf! Of eigenlijk noemt ze dat anders, maar dat klinkt eigenlijk niet zo lief. Zo glad als een aal in een emmer met sn*t – zegt ze meestal 😊. Ik vind opgepakt worden gewoon NIET leuk! En dan een vit C-pilletje tussen mijn tandjes geduwd krijgen nog minder… áls ze ‘m al achter m’n tandjes weet te krijgen spuug ik die gewoon weer uit. Ze weet inmiddels dat die tandjes het príma doen #AU!
Volgens Bazinnetje ben ik de eerste caaf waarbij ze dat vit C-tje níet voor elkaar krijgt. Knap hè, van me?! Ze heeft inmiddels al bijna 30 jaar caaf-ervaring, dus dat zegt best wel wat. Maar: het heeft ook voordelen hoor… Omdat ze bang is dat ik anders vit C tekort kom krijgen we, naast héérlijke brokjes met extra vit C, ook extra boerenkool en paprika. Mjammie!!!!!!!!!
Voor de rest heeft ze besloten dat ik voorlopig vooral pósitieve aandacht krijg, om te leren dat opgepakt en gekroeld worden eigenlijk best wel leuk is. Nou, ik wens ‘r succes… want voorlopig vind ik het hélemaal niks!

Een keurige geposeerde nieuwe groepsfoto zit er voorlopig dus ook niet in. Wat denk je… zou ik netjes blijven zitten!? Écht niet!

‘n Ferm klein zeepglad pootje van Nikita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten