vrijdag 7 februari 2020

Almere, 11 januari 2020


(Nikita) Had ik al gezegd dat ik een zeep-caaf ben?! Nou, ik ben een zéép-caaf…
Bazinnetje had bedacht dat het nageltjes-knip-tijd was. En wat denk jij, dat ik dan netjes blijf zitten, net als de anderen?! Túúrlijk niet! Ik wriemel… ik draai me om… ik probeer weg te komen… begin een sprintje te trekken op schoot… Maar verdórie, Bazinnetje is (bijna) elke keer sneller dan ik! Eigenlijk is de “lange aai” (lange halen met aaien, van neus naar billen) eigenlijk best wel lekker… maar als ze daarmee stopt wil ik maar 1 ding: WEGWEZEN!
Nou is Bazinnetje niet voor een gat te vangen: ze heeft het voor elkaar gekregen om de nagels van mijn voetjes te knippen. Maar mijn handjes: da’s ‘r mooi NIET gelukt!
Volgens Bazinnetje zal ze daar hulptroepen voor moeten inroepen. Baasje durft me namelijk niet vast te houden (tja, zeep-caaf hè?!) en durft ook niet te knippen als Bazinnetje me vasthoudt. Dusseh, Nessie, Bazinnetje vraagt wanneer je een keertje langs komt
😉

Een ferm niet-geknipt pootje van Nikita! 


1 opmerking: