maandag 2 december 2019

Almere, 5 augustus 2016

(Vida:) Weten jullie nog hoe ik hier terecht was gekomen? Mijn Bazinnetje was niet de enige die beter NIET in die kooi had kunnen kijken… 2 Caafjes uit diezelfde groep zijn namelijk bij de Drunense Donderkopjes blijven wonen! Mijn broertje (hij heet nu Ryan, het roodbonte caafje met het meeste wit) en een klein neefje (Pimmetje). Zij zijn nu de vriendjes van Kevin, een ouder Drunens Donderkopje. 



Hun Bazinnetje schreef: "Kevins vriendje is pas overleden en hij zat alleen. Gezien Kevins leeftijd (bijna 5 jaar) heb ik er voor gekozen om er twee kleuter-beertjes bij te zetten. Ryan is de oudste met zijn (bij binnenkomst) ongeveer 4 weken. Pim is ongeveer 3 weken oud. Ryan is de baas over het ukkie en Kevin heeft die twee goed onder controle. Het zijn schatjes! Die de hele dag aan het spelen en popcornen zijn. Kevin gaat wel aan de kant liggen dan *grinnik*"

(Vida:) Ik vind het wel leuk dat ik weet waar mijn broertje nu woont. Kunnen we via internet af en toe samen whieperen ;-)
Mijn mama, papa, zusjes, andere broertje en neefje zijn naar Stichting Cavia in Bakkeveen gegaan. Daar zitten ze zo langzamerhand própvol met caafjes… dus als jullie nog een caafje zoeken: ga daar ook eens kijken!?

Pootje van Vida vanuit Almere!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten