dinsdag 1 april 2014

Almere, 2 april 2014

Hooiiii allemaal! 

(Siep:) Even weer een levensteken vanuit het Almeerse…
Inmiddels woon ik alweer een week of 4 in Almere. Het bevalt me goed hier… goed van natjes en droogjes, hélemaal gezellig met m’n meisjes… prima-prima!!

Alleen moet ik wel nog een beetje aan m’n nieuwe Baasjes wennen… Ik vind ’t eng als ze dichtbij komen en bij het opgepakt worden probeer ik van de bak een racebaan te maken. Mn Bazinnetje heeft dat inmiddels door… ze is sneller dan ik, lijkt te weten wáár ik heen wil en daar is dan een hand die me tegen houdt… pótjandullemes!

Op schoot is het wel best gezellig hoor en lebber ik hun handen af ;-)
Alleen weet ik niet of ik Bazinnetje helemaal kan vertrouwen. Soms doet ze namelijk “enge” dingen met me…
Na een week of 2 hier kwam ze er achter dat er nog 2 draadjes van m’n “tukkie” (lees: castratie) in m’n billetjes zaten. Tja, ze hadden tegen me gezegd: “nétjes laten zitten hoor” dus dat had ik als brave caaf keurig gedaan. En wat doet Bazinnetje?! Ze legt me op m’n ruggetje, pakt een voor een die draadjes… “knip” en húp, ze trekt ze er zó uit. *shock* Een week of 8 was voor die hechtingen láng zat, zei ze.
Dat was even niet zo lekker maar ik moet toegeven, éigenlijk voelt het wel lekkerder zónder dan mét die draadjes hoor ;-)

M’n eerste reis naar het huis van Meneer M. heb ik inmiddels ook achter de rug. In eerste instantie vond ik dat transportkratje maar niks, maar de meisjes waren er duidelijk aan gewend en lieten blijken dat er echt niks bijzonders aan de hand was. Dus toen ben ik maar méé gaan peuzelen aan de andijvie en het hooi…
Eenmaal in Den Haag aangekomen liepen de meisjes even een rondje door de kooi en begonnen toen aan de boerenkool. Ik ben wat langer op onderzoek uit geweest (én natuurlijk even wat geurvlaggen uitzetten, want in Almere ruikt de kooi al naar mij, maar in Den Haag nog niet) en daarna ben ik de meisjes bij de boerenkool gezelschap gaan houden.  

Meneer M. heeft al aardig door wat een caaf nodig heeft: als hij boodschappen doet voor Bazinnetje en hemzelf neemt ‘ie óók lekkers voor óns mee! Goed bezig!!!

OK, tijd voor een ontbijtje…

Groetjes, ook namens Sofie, Melissa en Darwin
van Siep uit Almere


PS: Bazinnetje heeft éindelijk een beetje knappe foto van me kunnen maken J
Ben ik een mooie vent of ben ik een mooie vent?!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten