maandag 1 augustus 2016

Almere, 31 juli 2016

OK, we mogen er weer even achter, dus we gaan verder met ons verhaal

(Femke) Sinds 19 december 2015 ben ik het nieuwste Bendelid! Ik kom uit Bakkeveen, van Stichting Cavia. Darwin werd toen al écht wat ouder, Siep, Speedy en Mendy waren ook niet piepjong meer, dus het werd tijd voor wat jong bloed in de bak!
Op 19 december was het “open dag” en Kerstmarkt in Bakkeveen… en toen hebben Baasjes mij daar opgehaald!  Kíjk, in díe grote bak daar rechts woonde ik. Ik werd er door Bazinnetje gewoon uitgeplukt. Gíllen dat ik deed, zó schrok ik ervan!



't Was nog een heel eind rijden naar Almere, wel 160 km (zeggen Baasjes)... éng hoor, zo in m'n eentje. Ik was blij dat we er waren en ik weer vriendjes zag... hoewel we wél even aan elkaar hebben moeten wennen. We hebben het heel leuk samen… al hebben die “bejaarden” (Siep: “hé kleintje, pas op je woorden hè?!”) wel moeten wennen aan zo’n jong ding in de groep.
In de wandeling word ik ook wel “Chocolademeisje” of “Chocomelaatje” genoemd… dat zegt wel iets over m’n kleurtje ;-) Ik ben een mooi chocoladebruin gladhaartje met hier en daar een verdwaalde witte haar en robijnrode oogjes! Op de foto zijn m'n oogjes wat rood van de flitser.


In december was ik 3-4 maanden oud (geschatte geboortedatum op 4 oktober), inmiddels ben ik al een lekkere puber van een maand of 10!
(Mendy:) Kleine meiskes worden groot… én eigenwijs! Maar ík ben nog steeds de baas en dat zal ze wéten ook!
We hebben nog een groepsfoto van toen Darwin er nog was...
Kun je goed zien hoe klein Femke toen was vergeleken met de rest van ons!


OK, volgende keer weer verder... want er is nog méér nieuws!! :-D

Pootjes van de héle CaviaBende Almere






Geen opmerkingen:

Een reactie posten