vrijdag 29 juli 2016

Almere, 29 juli 2016

Hoooiiii allemaal!

’t Is alweer schandálig lang geleden dat we hier gewhieperd hebben. Tja, Bazinnetje studeerde… en hield daarmee de compjoeter bezet! Wij mochten er niet achter… wel af en toe wat meelezen en meeschrijven op twitter, maar dát was het dan ook wel… L
Maarrrrr… nu is Bazinnetje afgestudeerd en dús krijgen we meer aandacht én mogen we weer achter de compjoeter!!

Dus: we gaan jullie even bijpraten van de belangrijkste gebeurtenissen van het laatste jaar…

Eerst het oudste nieuws:
(Speedy:) Sinds vorig jaar augustus woon ik in de groep! Ik heette Snoepie en kwam hier uit Almere. Mijn zusje was overleden en ik was alleen komen te zitten. Mijn oude Baasje en haar kindjes zochten daarom een nieuw Baasje en vooral nieuwe vriendjes voor me.
Mijn nieuwe Baasjes hebben me Speedy (Gonzalez) genoemd – omdat ik zo goed kan sprinten! Ik vind het hier héél gezellig, de kooimaatjes zijn lief voor me en het is hier niet verkeerd van natjes en droogjes…



(Darwin:) op 9 februari 2016 ben ik de Regenboogbrug overgestoken. Ik was al oud, ruim 6 jaar, en een beetje “versleten” zullen we maar zeggen. Er zat iets in mijn buikje wat daar niet hoorde maar waar een drankje trouwens een hele tijd goed tegen geholpen heeft. De laatste tijd ging dat toch wat minder, ik werd wat magerder en ik kreeg er een probleem bij: bumble-voetjes. Niet fijn, lopen werd daardoor ook moeilijker. Baasjes dachten al dat ik aan m’n laatste weekjes hier bezig was toen ik ineens een gasbuikje kreeg. Toen is Bazinnetje met me naar de dokter gereden om me te helpen de regenboogbrug over te steken… en daar woon ik dus nu!




OK, volgende keer verder… met gezelliger nieuws!
Pootjes van de héle CaviaBende Almere

Geen opmerkingen:

Een reactie posten